
És clar, abans de provocar una situació desagradable a l’empleat de Cemex t’hi pensaràs dues vegades, tothom pot tenir un mal dia, però l’oferta és un bon símptoma.
Segur que el rètol ajuda els seus conductors a fixar-s’hi més bé i fa la impressió que l’empresa està de debò disposada a entomar queixes no sols pels seus productes sinó també per la qualitat del transport.
Les empreses saben que l’opinió dels clients és clau però que també ho és l’opinió de tots els altres, perquè d’això en dependrà que un dia també en siguin clients i en tot cas s'hi juguen la seva reputació.
Hi ha moltes maneres d’adquirir un compromís amb les persones. Com que al rètol també hi ha l’adreça web, hi he fet una ullada i comprovo que la seva àrea de responsabilitat social corporativa dedica recursos al concepte de sostenibilitat, amb cursos, premis i accions diverses en el mateix procés productiu.
A més, han decidit fer-ho visible i es fan veure a llocs com Flickr, YouTube i les xarxes socials. El web té un menú desplegable per atendre interessos molt variats.
El repte de la qualitat exigeix supervisió i transparència. M’ha semblat una proposta tan intel·ligent com interessant. Segur que ja hi ha moltes altres empreses que fan el mateix, però fins ara no me n'havia adonat.
No sé si estaria bé estendre-ho. Als cotxes oficials, per exemple. Als públics i als privats, els que fan servir els directius de les grans empreses i les entitats financeres, per exemple.
O als vehicles de les empreses públiques. N'hi ha unes quantes amb flotes de vehicles bastant notables.
No ho sé, potser ens faríem un embolic de lletres i números si tothom dugués rètols semblants, però seria un signe òptim de compromís.
NOTA
He esmentat altres casos d'empreses com el de Famosa i Envialia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
COMENTA-HO, OPINA, PROPOSA ALTRES VISIONS...