29/1/08

Endreço els enllaços

Vaig dir a principi d'any que provaria de millorar la llista d'enllaços amb la voluntat d'oferir un servei coherent amb els continguts d'aquest espai.

És clar que hi haurà més canvis i reformes, d'això es tracta, però ara té un aspecte que indica prou bé cap a on es podrà dirigir.

Proporciono enllaços que conec (no aquells que es troben en llistats sinó els que he visitat més d'un cop, sovint hi estic subscrit) i els ofereixo en paquets temàtics vinculats sempre a la idea de contribuir al panorama del canvi.

Distingeixo els enllaços endreçats en aquests grups dels que tenen a veure amb les relacions d'amistat. Tot i l'enfocament professional d'aquest lloc no volia renunciar a enllaçar amics que he retrobat a la xarxa i d'altres amb qui em ve de gust compartir interessos.

A més, comparteixo lectures, xarxes, posts... d'una manera més visible.

També aniré millorant la pàgina on em presento i explico el bloc.

I he incorporat una traducció automàtica força imperfecta que, no obstant això, resol si més no el problema de la incomprensió total pels lectors de la resta d'Espanya.

Relacionat amb això he publicat:

Explico el que aprenc

Els meus enllaços i els teus