A la CCRTV es prepara la confluència dels serveis informatius, que ara mateix estan organitzats en funció de l'electrodomèstic que l'usuari fa servir (ràdio, televisió, ordinador). Jaume Masdeu, que n'és el màxim responsable, va acceptar de contestar algunes preguntes sobre el projecte.
Doncs bé, ja disposem d'un model previ en l'àmbit espanyol que funciona des d'avui. Els bascos, que es van anticipar a la CCRTV en l'aplicació del model europeu de qualitat EFQM, estrenen ara uns serveis que ja han fet la seva confluència. Una redacció única s'encarrega d'elaborar continguts que es distribueixen per diferents canals.
De moment, el portal d'informatius de la CCRTV manté el nom de 'telenoticies.cat' però ja incorpora programes informatius de ràdio i televisió. Tot és començar.
Air fryers, heated throws and the world’s best jeans: Black Friday deals on
the products we love
-
We recommended them in the Filter; now we’ve sifted through all the offers
to find the genuinely good discounts on our favourite products
Black Friday i...
Fa 2 hores
2 comentaris:
Aquesta evolució és encertada i, de fet, inevitable a causa del desplaçament del centre de gravetat actual que viu el sector, des del canal cap al missatge. És a dir, si abans el nucli del negoci / la clau del valor / el recurs escàs que calia rendibilitzar, eren les freqüencies de TV o ràdio, avui és el contingut.
Aquesta mena de reptes es viuen actualment en molts altres sectors: adaptar-se o morir. La qüestió és, també, la mateixa que a tot arreu: una estructura com la CCRTV serà capaç de virar a temps o, per contra, serà superada per nous actors?
Com deia aquell, “para verdades, el tiempo,...”
BINOT
Binot, espero novetats per tornar a tractar aquesta qüestió. Gràcies per ser-hi.
Publica un comentari a l'entrada