17/12/09

He obert un 'janquim' instantani

Extens 

Quan vull fer una reflexió més o menys llarga, faig servir aquest blog. De vegades em diuen que els apunts són massa llargs però sempre ocupo l’espai que em sembla que necessito per dir el que vull dir.

Breu 

Quan vull ser breu, recorro a Twitter. Cada vegada el faig servir més. 

Vaig començar amb timidesa i ara em sembla que m’he tret la pressió del damunt. Em serveix sobretot per compartir enllaços, per donar a conèixer el que escric (al blog i a la redacció del 3cat24) i, sobretot, per saber coses.

Obtinc molta informació i aprofito per donar les gràcies a totes les persones que m’accepten de “seguidor”. Són fonts de vital importància. I procuro citar-les.

Immediat 

Però entre l’extensió del blog i la brevetat de Twitter em feia falta algun recurs que fos a mig camí, volia una eina que em permeti enviar de seguida un web que has vist o enviar els apunts amb comoditat. 

L’he trobada. És Posterous i hi he obert un espai que anomeno ‘janquim instant’.  

Em serveix per a una comunicació menys reflexiva i més immediata.
Des del correu puc adjuntar fotografies, incloure enllaços... I amb el botó de la barra puc “postejar” qualsevol web que em cridi l’atenció. Em sembla una eina fantàstica i miro de treure’n profit deixant cada dia un rastre dels llocs per on passo mentre navego, sempre amb un rumb o altre. 

Botons 

Els altres botons de la barra que faig servir sovint són el que em permet marcar enllaços pel delicious i el de subscripció al meu lector de RSS.