8/11/09

Fent de periodista al 3cat24

Aprendre a tractar amb eines noves sempre és un repte i vaig exposar les meves obligacions en aquest camp a l’apunt anterior. També hi deia que hi havia una altra obligació que comportava un altre aprenentatge.

Fa molts anys que no faig feina de periodista i en fa més que no escric informacions. Podria semblar que es tracta només de reprendre un ofici que ha anat quedant remot però en realitat és com tornar a començar perquè per primer cop hauré de contribuir a l’edició continuada d’un mitjà digital.


M’afegeixo a un equip que ha anat canviant però que en essència compta amb professionals que ja fa deu anys que informen per internet, que coneixen el pa que s’hi dóna mentre jo em podia permetre l’observació distant


A partir del dia 9 (ja és demà!) m’incorporo a l’equip del www.3cat24.cat amb l’encàrrec de cobrir “els temes d’internet i tot això”. Ho dic de broma, és evident que hem parlat del terreny que se suposa que hauré de trepitjar d’una manera més pausada i detallada, però en comptes d’explicar-ho més valdrà que provi de posar-ho en pràctica.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Que tinguis molta sort en aquesta nova etapa!

Binot ha dit...

Bona sort, Janquim, segur que ho faras molt be.