28/2/08

Compartint reflexions amb l’eina Feevy

Conèixer

Quan vaig conèixer l’eina Feevy, gràcies a un avís de Borja Rius, tenia clar que la faria servir però encara no sabia com.

Feevy permet que s’actualitzin en un bloc els apunts que escriuen les persones que tu esculls. I ho presenta d’una manera que hi pots afegir fotos d’aquestes persones i instal·lar-ho en aquest lateral que, de fet, és una columna de servei.

Estratègia

No m’entusiasmava la idea de seleccionar uns quants enllaços dels que ja tenia i, a més, em proposava endreçar-los en grups diversos però amb nexes comuns (sobre el canvi o com a exercici de compartir). Tal com ho tinc ara em fa l’efecte que ho puc fer créixer i mantenir l’esquema que presento.

Oportunitat

Però diria que per fi li he trobat una oportunitat. No utilitzo Feevy per uns enllaços dels que m’agrada posar al bloc (enllaços més propers, potser més autèntics) sinó per donar un altre servei als lectors que es vulguin trobar aquí. És provisional -com gairebé tot- i posa el focus en un sol assumpte.

Aprendre

He triat quatre autors que ara mateix m’interessa saber què diuen i que parlen d’allò de què m’ocupo a l’empresa on treballo. Per això, al meu Feevy, de moment s’hi actualitzen els apunts d’Andrew McAfee (impulsor de la idea d’empresa 2.0), Euan Semple (amb molts anys a la BBC), Emanuele Quintarelli (activista de la mateixa causa) i J. P. Rangaswami.

A l’últim el vaig poder escoltar i valorar amb un cert entusiasme a París.

A uns quants dels altres tindré la fortuna d’escoltar-los ben aviat a la cita europea més rellevant d’aquest any sobre les possibilitats de l’empresa 2.0.

Compartir

Aquest servei vol complementar la proposta que es fa amb els enllaços i els apunts compartits des de Google Reader.

Si més no, que valgui de prova. El Feevy i altres eines per compartir també han de tenir la seva oportunitat a dins de les grans organitzacions. Se'ns acudeixen utilitats?

ENLLAÇOS RELACIONATS:

Explico el que aprenc