4/12/07

Més sessions 2.0 a la CCMA, la mateixa voluntat de servei

No fa gaire explicava que en Genís Roca havia protagonitzat una sessió adreçada a l'alta direcció de la CCMA sobre el concepte de web 2.0. És el que en termes de l'empresa on treballo s'anomena "nivell 1" i s'hi compten unes 30 persones. Doncs bé, d'acord amb la gent de Formació Corporativa, ja tenim a punt dues sessions més amb en Genís, ara amb l'anomenat "nivell 2", que inclou unes 180 persones més. Es faran el dia 13 d'aquest mes.

Per què ho explico? És ben simple: perquè, entre altres motivacions, aquest bloc té vocació de servei. L'esforç d'oferir rutes més fàcils que les que hem hagut de seguir els autodidactes sembla que té força sentit. Compartir el que aprens és un plaer immens.

Per si ha de de ser útil, doncs, llisto aquí algunes rutes d'interès que altres puguin seguir amb més comoditat:

1.- El mateix Genís Roca dedica els darrers posts del seu bloc a explicar amb molta claredat conceptes com ara la subscripció per RSS, el microblogging o les alertes a la xarxa.

2.- Vaig provar d'explicar per què m'interessava la idea del social bookmarking. I exposava els meus enllaços a tothom que hi tingués interès.

3.- Tal com vaig parlar del concepte d'empresa 2.0 i vaig referir una presentació força popular anomenada "Meet Charlie", ara vull oferir aquesta altra presentació on també s'exposa de quina manera la noció 2.0 incideix en l'empresa. Aquesta altra presentació (que incrusto a continuació) està relacionada amb l'informe del grup BPMO que fa poques setmanes vaig enviar a uns quants directius de la CCMA, com una acció més de la meva feina d'exploració, i que es pot descarregar aquí.